15 Aralık 2015 Salı

İlişkilerde Güven Problemi

        Merhaba arkadaşlar kısa bi aradan sonra tekrar birlikteyiz bu arada yavaş yavaş sizlerle aramda bi samimiyet oluşmasını istediğim için bugünki konumuza geçmeden önce sizlere biraz kendimden bahsetmek istiyorum.Ben Ozan Balıkesir/BANDIRMA doğumluyum ve bu blog yazma işine aklımda ve yaşantımda bugüne kadar biriktirdiğim ufak ama kaydedeğer tecrübelerimi ve düşüncelerimi siz okuyucularımla paylaşmak için soyundum.Daha önce farklı ortamlarda kendi yaşantımla ilgili birçok makale tarzı deneme yazıları yazdım ve birileri tarafından sevildiğini gördüğümde kendi blogumu oluşturup bu işi düzenli hale
getirmeye karar verdim.Uzun lafın kısası ömrümüz yettiğince uzun süre artan kitlemizle birlikte sizlerle olmaya çalışacağım.Daha fazla uzatmadan bugünki üstünde duracağımız konuya gelmek istiyorum. :)


Bugün ilişkilerde güvenden biraz bahsetmek istiyorum.Biraz klişe olup daha sonra kendi yorumlarımla ilişkilerde güvenin önemini ve ilişkilerde güven nasıl sağlanır, bir ilişkide güven olması için karşılıklı fedakarlıklar ve yapılması gereken şeyler nelerdir bunlardan bahsetmek istiyorum.Önceliklerde bir ilişkiye başladıysanız ilk günlerde söylenen şu sözler bana aşırı komik ve güldürücü gelmektedir ''Herşeyden önce güven önemlidir'' evet güven gerçekten çok önemlidir ama sen daha 1 haftadır berabersin ve güvenden bahsediyorsun.Güven zamanla oluşan bir kavramdır ve iki tarafında bunun için üstüne düşen birçok görevi vardır.Birine güvenmek istiyorsanız o kişiyle bişeyler yiyin, onunla uzak biyerlere gidin, onunla aynı evde 
1 hafta kalsanız bile yeterlidir, onunla rezil olun, onunla çocuklaşın, onun yanında ağlayın, onun yanında kahkahalar atın, onun gözlerine bakın eğer ki bu dediklerimi yapıp yaptığınız herşeyde en ufak pişmanlık duymayıp kafanızda hiçbir soru işareti kalmıyorsa ona koşulsuz güvenin.Sevgi güveni beraberinde getirir lafı bi yere kadar doğru olabilir ama asıl önemli olan partnerinizle yaşanmışlıklarınızdır.Benim size nacizane tavsiyem yaşınız kaç olursa olsun kendi yaptıklarınızdan karşınızdakileri sorumlu tutmaya çalışmayın ve kimseye önyargıyla yaklaşmayın.Bu sizin ilişkilerinizi her zaman olumsuz etkileyecektir.Sevmek çok güzel şeydir gerçekten benim 2 senedir devam eden bir ilişkim var ve gerçekten gün gün çok mutlu olup bazende birlikte
çok mutsuz olabiliyoruz ama güvenmekten ve sevmekten asla ama asla vazgeçmiyoruz.Eğer sizde ruh eşinizi bulduğunuza inanıyorsanız ona güvenmek için elinizden geleni yapın.Size son bir tavsiyem güven tek kullanımlıktır başka şansınız olmayabilir. :)

Hiç yorum yok: