11 Aralık 2015 Cuma

Erkekler ne düşünür?

        Öncelikle merhaba arkadaşlar yıllardan beri kadınların kafasındaki bu can alıcı soru birçok kişi tarafından sizlerle parlaşıldı.Hadi gelin birde benim gözümden bizim ne düşündüğümüze birlikte bakalım.Sonuçta bende bir erkeğim öyle değil mi? O nasıl soru tabi ki bende bir erkdeğim.Evet kendimize sürekli böyle sorular sorup cevaplarınıda gene kendimizde ararız.Çoğu zaman karşımızdakinin ne düşünüğüne önem vermeyiz, bencil ve dediğim dedik olmak sanırım genlerimizde var.Lafı fazla uzatmadan asıl konumuza gelmek istiyorum.Evet şimdi bunu okuyacak arkadaşlar bu ne saçmalıyor diyor olabilir ama kızlar sizlere sesleniyorum sabırlı olun canım yahuu..

İlk soruyla başlayalım isterseniz;
1-)Erkeklerden nelerden hoşlanır?

Biz erkekler siz kadınların bize sarılmanızdan büyük keyif ve mutluluk duyarız. Bu bize huzur veriyor. Loş bir ışıkta, hafif birmüzik çalarken sevdiğim kadının kollarımda olması kadar daha dinlendirici bişey olamazdı heralde.. Her sabah uyandığımda veya akşam uyurken sevdiğim kadının nefes alıp verişini dinlemek beni aşırı dinlendiriyor. Siz kadınlar gib bizi erkekler de güvende olduğumuzu hissetmeye ihtiyaç duyuyoruz.

2-)Peki ya nelerden hoşlanmaz?

Çok ağır makyajjı kesinlikle sevmem o ne öyle her sabah evden çıkmadan yüzüne badana yapan kızlar siz şöyle biraz geride durun lütfenn.Birlikte olduğum kişinin doğal halini görmek isterim çünkü ileride bir gelecek düşündüğüm insanın her halini görmek onu her haliyle sevmek benim için olmazsa olmazlardandır.Mesela bazı kızlar var oldum olası anlamamışımdır.Kız gözüne öyle bi eyeliner çekmiş ki artık kaşıyla birleşmiş eski Turist Ömer filmlerindeki çakma uzaylılara benzetmiş kendini, yapmayın arkadaşlar hadi gelin bugün bu yazıyı okuduktan sonra doğal olalım gerçekten ilk başta aşırı makyajın ilgi çektiğini düşünsenizde ileri safhalarda bir erkek sizi sevdiğinde gerçekten suratına isterseniz pastel boyayla Alp Dağlarının manzaralarını çizin genede umrunda olmuyor.Ha ben size makyaj yapmayında demiyorum tabi ki bakımlı olucaksınız ama normal günlerde solgunluğunuz gitsin diye hafif bi pudra hafif bir renk katmak için sakin bi renkte bi ruj neden olmasın.Çünkü biz erkeklerin sabahtan akşama kadar makyaj yapıp kendiyle ilgilenen, devamlı güzel olma çabaları içinde olan kızlardan pek te hazettiği söylenemez..

3-)Erkeklerin evlilik hakkında düşünceleri nelerdir?

Güzel soru şimdi burada erkekleri görecelendirmek istiyorum çünkü herkesin düşünceleri farklı olabilir tabi ki saygı duymak zorundayız.Normalde erkekler evlilik lafını duyduklarında devamlı bir kaçış içine girerler ve bazende bu kaçışın ego için olduğu söylenebilir.Bazı arkadaşlarıma evlilik diyince tepkileri şu oluyor ''Ne evliliği ya hayatımı yaşıcam'' tamam güzel kardeşim yaşıcan yaşıcan da yaş dayancak 30lara 40lara sonra bana gelme beni arama yanlızlık triplerine girme çekemem.Sen o zaman beni aradığında belki de benim çocuk arkadan baba hadi beni parka götür, yok çikolata almaya götür yok oraya götür buraya götür diye bağırıyor olacak.Yani benim görüşümü az çok anlamışsınızdır.Evlilik kadar güzel bişey mi var yahu sorarım sizlere.Hayatta en çok tatmak istediğim duygulardan birisidir benim için babalık duygusu.Kısa soluklu ilişkiler yapıp milletle gönül eğlendirip karşındakini üzmenin bi manası yok bence.Burdan bütün erkeklere sesleniyorum evlilikten kaçamazsınız abi.

4-)Erkekler neden bu kadar spor delisidir?

Oldum olası erkeklerde benimde anlayamadığım mevzulardan birisi budur.Siz kadınlarında zaman zaman anlam veremediğiniz noktalar olduğunu biliyorum, gelin birlikte bu konuya açıklık getirmeye çalışalım.Benden yola çıkacak olursak benim futbolla onla bunla bir alakam yoktur ama öyle arkadaşlarım var ki bazen içimden gerçekten ne salak adamsın diyorum da kelimeler dilime dökülemiyor işte.Adamın 2 yıllık sevgilisi var soruyorum Beşiktaş mı kız arkadaşın mı diye adam beşiktaş diyor ve gözlerindeki o gerçekliği gördüğümde içimden haykırıyorum nasıl bu kadar salak olabilirsin diye.Velasıl konumuza dönelim galiba genlerimizde böyle bir spor tutkusu var bende çıkamadım işin içinden.

Gelelim 5. ve şimdilik son sorumuzaaaaa
5-)Erkekler neden sert olmayı sever?

Evet arkadaşlar şimdilik son sorumuza geldik umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur.Genel olarak biz erkekler sevdiğimiz kadınlara sert ve güçlü görünürüz ve sizleri böyle elde edebileceğimizi düşünürüz, sertlik bizim doğamızda var.Biz erkeğiz ulennnn! diyesim var da bence böyle bişey olmasına gerek yok elbette ki erkeğin kendi has bir ağırlığı olması gerektğine bende inanıyorum ama bu sertlik derecesi abartıya kaçtığında içindeki maganda ortaya çıkıyor.Yapmayın böyle şeyler üzmeyin kızları...


Hiç yorum yok: